چگونه معکوس ساختار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه معکوس ساختار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

چگونه معکوس ساختار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک وضعیت پزشکی است، از آن دوره مهم برای کنترل این بیماری است. با توسعه تکنولوژی پزشکی، نفرولوژیست یک درمان جدید به نام سلول های بنیادی درمان می تواند کمک بیماری را معکوس بررسی شده است.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مهم است، عمدتا به دلیل علائم خفیف، آسیب خفیف کلیه، کلیه هنوز هم توانایی برای فیلتر سموم و مواد زائد را از خون است. بنابراین، اگر بیماران در این صورت درمان، آنها این فرصت را به عقب به این بیماری دارند. اگر شما علائمی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خستگی، کم خونی، و غیره شما باید به بیمارستان برای معاینه و درمان است.

سلول های بنیادی درمان ممکن است معکوس فاز 3 بیماری مزمن کلیه کمک می کند. سلول های بنیادی ظرفیت برای بازسازی و بازیابی دارند، سلول های بنیادی می تواند کمک به ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه و بهبود عملکرد کلیه. سلول های بنیادی پیوند به آسیب کلیوی. با کمک سلول های بنیادی، بیماران این فرصت را به زندگی با کیفیت است.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکل در مورد بیماری مزمن کلیه دارند، ممکن است پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما برای کمک به انجام. علاوه بر این، شما همچنین می توانید ما را در واتساپ تماس: +8615731123730، آن را راحت تر به برقراری ارتباط است.





:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: